dinsdag 21 september 2010

de post is geweest



Ik ben er stil van en heb eerst wel een kwartier naar de stapel gekeken
                                        voor ik de enveloppen geopend heb

Daarna heb ik heel voorzichtig alle stofjes uitgepakt en de bijgevoegde briefjes gelezen
Wat hart verwarmend allemaal


Alle briefjes geef ik ook bij de quilt dan kan Natascha nog zien hoeveel goedheid er nog is op deze wereld
Misschien geeft dit haar nog vertrouwen in de toekomst voor haar kinderen

Gistermiddag had de post ook al 2 enveloppen gebracht en deze stofjes heb ik al gesneden

    met deze lapjes erbij kan ik beginnen

Het word een eenvoudig patroon maar ik heb genoeg voor de voor.en achterkant als ik alles mee heb heeft ze haar quilt dit weekend het streven is vrijdag op de post ik hoop dat het lukt

We zijn heel erg dankbaar voor alle hulp

Geen opmerkingen: