donderdag 23 september 2010

De quilt kan op de post en goed nieuws

de voorkant

De quilt is af ik ben de hele avond met het doorstikken bezig geweest het is niet helemaal zoals het hoort maar dan heb ik veel meer tijd nodig
Ik heb geprobeerd alles zo rustig mogelijk te schikken en wat dat betreft ben ik wel tevreden met het resultaat
Wat zijn er verschrikkelijk veel verschillende vlinderstofjes in bijna elke envelop zat een ander lapje
Op de achterkant heb ik 35 verschillende soorten lapjes gebruikt in totaal heb ik ongeveer 40 soorten stof gebruikt voor 140 blokken van 15 X 15 cm en een rand van 8 cm rond om

Van de stof die over is en wat nu nog komt ga ik een map maken waarin alle lieve briefjes en kaartjes gaan die geef ik volgende week als ik weer thuis ben

Maar er is ook goed nieuws
Natascha is weer genoeg opgeknapt van de longontsteking ze is gistermiddag even buiten geweest en naar de kaper 
Ze wil vandaag foto's laten maken voor haar kinderen voor ze kaal is geworden door de chemo

Ze krijgt vrijdag haar eerste chemokuur als dit goed gaat mag ze maandag naar huis om bij te komen voor de volgende kuur en om bij haar gezin te zijn

We hopen dat ze nog een mooie tijd met haar gezin kan doorbrengen en dat ze haar kinderen goed kan voorbereiden op de toekomst

Geen opmerkingen: