zondag 19 september 2010

heel verdrietig

Ik kreeg vanmorgen bericht van mijn zusje dat een nichtje van haar nog maar kort te leven heeft


ze is 2 weken geleden opgenomen in het ziekenhuis na een lange periode met allerlij onduidelijke klachten en kwaaltjes en korte periodes van ziek zijn

nu blijkt dat ze limpfklier-kanker heeft met uitzaaiingen door het hele lichaam en daarbij heeft ze nu longontsteking en kunnen ze niet met chemo beginnen

Als dat niet beter word heeft ze nog hooguit 2 weken



Ze is 34 jaar en heeft 2 kinderen (van 2 vaders) waar de voogdij voor geregeld moet worden de ene vader is helemaal uit beeld en de andere vader wil ze liever niet, als het moet alleen zijn eigen haar vriend die wel voor bijde kinderen wil zorgen heeft geen rechten dus hoe dit verder moet weet niemand



Nou gaat mijn zusje beginnen met het borduren(machinaal) van 150 zakdoekjes

voor de uitvaart er moet een bloem en een vlinder op en de tekst "ĂŻk hou van jou" en de overlijdingsdatum

Ik ga haar daar mee helpen ze stuurt mij een stapel zakdoekjes want die zijn hier niet

maar eigelijk wil ik wel iets meer doen bv een quilt maken van vlinderstof maar daar kan ik nu ook niet aankomen



Ik ben nu maar heel brutaal en wil iedereen vragen of ze mij een lapje kunnen sturen met een vlindermotief het hoeft niet zo heel groot te zijn 15 bij 15 cm is al mooi als het lukt maak ik dan een warme deken voor haar om zich de laatste dagen in te warmen



Als je zo'n lapje wilt sturen is mijn adres op Ameland

Gea Loosman

Heideveld 401

9162TA ballum Ameland



Ik hoop dat ik met jullie hulp nog wat voor haar kan doen

3 opmerkingen:

Anoniem zei

gea als ik kan helpen wil ik dat graag woon zelf in het noorden dus het is betrekkelijk in de buurt lenie

Unknown zei

Dat is heel lief aangeboden
Maar ik heb de eerste 25 lapjes al gesneden uit de lappen die vandaag al zijn gekomen ,ik maak lapjes van 15 X 15 cm en als ik genoeg stof heb en ik heb het gesneden is het naaien niet zo heel veel werk meer

Marie-José H zei

Veel succes.
Ik zie dat jij ook goede hulp hebt en nooit meer hoeft te zoeken naar je naalden. Het popje met naaldenmapje is echt een schatje.