zaterdag 18 september 2010

het is zaterdag

De post is geweest en hij had voor mij een paketje
Een lapje met kerstlabeltjes
  Gekocht van Riet ze had ze aangeboden via de Paginamarkt van het Prikbord

Omdat ik hier nog niet kan internetbankieren heb ik het geld in een mooi kaartje opgestuurd en per omgaande post kwam
ik ben er heel erg blij mee

Door het slechte weer en de inspiratie die ik opdoe op internet, ik heb nu veel tijd om blogs te lezen en forums te bezoeken,

heb ik er een hulpje bijin haar handen heeft ze een naaldenboekje zo kan ze zich nuttig maken en mag ze altijd met me mee als ik wat wil gaan doen in de kamer of waar ik maar ga zitten

 en heb ik een handige wandhanger gemaakt voor mijn
naaispullen


Het molentje is een speldenkussen en kan van de hanger afgehaald worden, de wieken kunnen daar weer af en zijn een naalden mapje
als de wieken er af zijn is het het vogel huisje van Tilda dus er moet nog een vogeltje bij
aan de schaartjes komen hangers dan kan ik se niet steeds kwijt raken onder lapjes en zo
Er komt nog een tasje bij en een vak voor mijn liniaal
dus dan heb ik vanavond ook nog wat te doen

Onder het surfen kwam ik ook wat mooie uitspraken tegen bv

DE ENIGE PLAATS WAAR  HET HUISHOUDEN VOOR HET QUILTEN KOMT IS IN HET WOORDEN BOEK

Ik ga proberen de leukste op mijn blog te zetten

Maar nu eerst toch maar wat huishouden en de boodschappen zijn ook nog niet gedaan

Fijn weekend








Geen opmerkingen: