donderdag 14 oktober 2010

Handwerkbeurs

Vanmorgen al heel vroeg voor mijn doen, ben ik met mijn zus naar Rotterdam gegaan
Om half 9 zat ik in de auto en dat is voor iemand die alleen middag en avond diensten draait erg vroeg
Maar het was voor een goed doel

Wij gingen naar de Handwerkbeurs in Ahoy

Na een lange reis van 3 uur waren we op de plek van bestemming aangekomen en konden we parkeren
Nou daar was de eerste tegenvaller €11,- voor de auto om te parkeren

Het was gelukkig niet druk bij de kassa en we waren snel binnen
Het was gezellig druk en na dat we een rondje hadden gelopen wilde we wel wat eten en drinken
Tegenvaller nr 2, het restaurant was gesloten dus moesten we aansluiten in een lange rij voor een bekertje koffie en een broodje kroket

Maar toen waren we er klaar voor
Wat is er weer veel moois te zien en te koop HEERLIJK

Wat een genot om alles wat je op Internet voorbij ziet komen van dichtbij te zien en  aan te raken
Ik ben dus heel tevreden met mijn buit

En ga er vanavond lekker van genieten

Ondanks de tegenvalers was het weer een hele fijne dag vol inspiratie

En volgend jaar gaan we weer

2 opmerkingen:

Mascha zei

Oh, wat heb je flink ingekocht.
Misschien dat we morgen naar de beurs gaan.
Groetjes Mascha

Anna zei

leuk! ik zie dat je ook al flink fanatiek bent geweest.. mooie materialen hoor.
wij zijn zaterdags geweest en 's avonds ben ik ook meteen begonnen .. kon niet langer wachten met al die mooie patronen en stofjes die ik gekocht had...
lees ook eens hier
http://artfulldelight.blogspot.com/