woensdag 6 oktober 2010

PIF van Janien

Ik ga mee doen met een  PIF georganiseerd door Janien de bedoeling is dat je elkaar zelfgemaakte kadootjes stuurt
En ik ben gek op kadootjes
Als je mee wilt doen stuur mij dan een berichtje

Dit zijn de regels om mee te doen.

1) de eerste 3 mensen die mijn blog bezoeken en een reactie op dit bericht achterlaten met de mededeling dat zij deelnemen, ontvangen van mij een zelfgemaakt kadootje. Je hebt 1 jaar de tijd (volgens de regels) waarin je het kado moet versturen, maar ik probeer het eerder te doen.



2) je moet zelf een blog hebben om deel te kunnen nemen aan de PIF.



3) Je moet een bericht plaatsen over de PIF op je blog en je moet dezelfde uitdaging stellen voor een PIF.

Wanneer je deelneemt aan mijn PIF, moet je op jouw blog een PIF houden, beloof je om binnen 1 jaar tijd een zelfgemaakt kado te sturen naar de eerste 3 mensen die intekenen op jouw blog voor deelname aan jouw PIF en zo gaat het door!!

Ben benieuwd of de post het komend jaar druk gaat krijgen

Geen opmerkingen: