donderdag 11 november 2010

STORM?

We zijn weer een weekje op Ameland en de eerste najaars storm is begonnen
En de wind raast om het huis
 
              



 Dus hebben we het ons gezellig gemaakt bij de kachel
Met een lekker appeltaartje bij de koffie en straks stamppot zuurkool kunnen we het wel volhouden


 
Deze beertjes zitten op de schouw boven de kachel ik heb ze gemaakt met de stofjes die ik voor de keuken heb gebruikt
De roodgeblokte stof heb ik ook voor de lampenkappen op de schouw en de schemerlamp  gebruikt 

Ik ben bezig voor de kerstswap dus daar kan ik geen foto's van plaatsen maar het word mooi
de T....... is af en ik begin nu met de E.... en een R......
Voor de K en de S ben ik nog aan het twijfelen 
Ik ben hier tot maandag dus tijd zat
 
Ook zijn we bezig onze badkamer en toilet te moderniseren maar of dat deze week allemaal nog lukt.. ik denk het niet maar we hebben geen haast
Ik wil graag een regen douche dus niks overhaasten dan komt het wel goed
 

1 opmerking:

Mascha zei

Wat een leuke beertjes heb je gemaakt.
Veel plezier in Ameland.
Groetjes Mascha