vrijdag 26 november 2010

Zie de maan schijnt door de bomen

Wat is het koud hé
De eerste (natte)sneeuw is gevallen en de verwachting is "NOG VEEL MEER WINTERSE BUIEN"Brrrrrrr
Zou er weer zoveel sneeuw vallen als vorig jaar?
Deze foto heb ik vorig jaar genomen toen de sneeuw nog leuk was en iedereen genoot van het winterwonderland
Het was kerstvakantie en dan is het natuurlijk heel mooi

Ik ben maar begonnen met maatregelen voor de kou
Ik ben bezig een warme deken te breien voor als we ingesneeuwd raken


En voor mijn dochter
En haar vriendin heb ik een sjaal, muts en warme wanten gebreid een wit stel en een bruin stel met hele zachte wol

De meiden zijn er blij mee

Van Marleen kreeg ik echte post
Ze heeft mij het patroon van het Tilda Rendier gestuurd omdat ik hen zo mooi vond en zij heeft hem via de post gestuurd om dat het heel fijn is om post te krijgen en dat is natuurlijk helemaal waar
Dat willen we allemaal wel zo nu en dan "leuke post"
Marleen dank je wel je krijgt leuke post terug als de postbode's weer werken en volgende week staat het Rendier op mijn blog
Eerst maar weer een paar dagen werken en dan mag ik ontspannen met lapjes en patroontjes

2 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Even dacht ik dat er al zo'n dik pak sneeuw bij jullie voor de deur lag.Prachtige foto.
Maar wat niet is, kan komen.
Je bent ook nog eens een leuke moeder blijkt.
Dank voor het noemen.
Je hebt me wel vol verwachting gemaakt:-)
Liefs, Marleen.

Katrientje vanalles zei

hallo, ik ben Katrientje en wat je maakt vint ik mooi. ik ga je daarom volgen en ben nieuwsgierig naar je volgende berichten. Groeten.