woensdag 1 december 2010

Kerstpost

Ho Ho Ho de kerstman is al geweest
Kijk wat vanmorgen bij de post zat een grote envelop met 5 pakjes 1 kaartje en een folder van Jopie's Dromenquilt
Wel wat vroeg maar o zo welkom
Ik weet niet of ik het al mag uitpakken dus ik heb het nog dicht gelaten maar wat is dat moeilijk
Lia alvast heel erg bedankt en je hebt mij al heel erg nieuwschierig gemaakt
Ik moet maar snel verder voor mijn swappartner

Voor wie nog snel een warme sjaal wil breien


Gebreid met bolletjeswol €1,29 bij blokker met 2 á 3 bolletjes heb je in ongeveer 2 uur een lekere sjaal gebreid
Kleine moeite groot effect

3 opmerkingen:

Carla zei

Dat is zekers snel die post ,,en nu maar wachten tot 12 December veel sterkte gewenst
Groetjes Carla xxx

DEKAKADO zei

Spannend he, dat swappen.
Nog niet uitpakken hoor, dat mag de 11e pas.:-)
Ik heb jouw post hier ten toon staan in de kamer.
Post= genieten.
Mooie sjaals.
Het is zooooo koud buiten. Brrrr.
Liefs, Marleen.

katrien zei

Genieten van de pakjes,kun je ze nog dichtlaten ?LOL Moeilijk hé.