zaterdag 4 december 2010

Koopjes

Vanmiddag ben ik met mijn kleinzoon even Haaksbergen in geweest
En dat was dubbel feest
Voor hem we zijn Sinterklaas  2 keer tegen gekomen dus handen vol snoep en kadotjes
En voor mij Sinterklaas vind mij te jong om oma te zijn..... ha ha ha

Toen mijn dochter Raûl had opgehaald kwam het aller mooiste

Een winkel met uitverkoop van handwerkspullen
Ik heb voor €140,70 mee genomen en hoefde maar €25,- te betalen
Ik heb een Handboek borduren
4 vilt paketten van De Witte Engel
4 Borduur paketjes
2 pakjes blad goud
Een lichtbakje
Een boekje van de Seizoenen tafel
en nog wat kleine dingetjes

Ik ben zo blij ik kan wel zingen
Dank u Sinterklaasje

3 opmerkingen:

Liesbeth Wessels zei

Jij bent een bofferd !! Daar had ik ook wel willen zijn, dat is goedkoop. En haaksbergen is voor mij 30- 40 minuten rijden, dus het is te doen. Maar het is geen weer om er op uit te gaan !! groet liesbeth

marion zei

wow wat een geluk heb jij gehad.........

Sylvia zei

Bofkont, jij bent dit jaar vast heeel lief geweest!!! Hihihi