zaterdag 1 januari 2011

Wat gaan we (niet) doen in 2011

We laten ons niet opjagen  Rustig aan dan breekt het lijntje niet
We gaan genieten van het leven Leven als God in Frankrijk (lees Ameland)
We zoeken/maken geen problemen Problemen bestaan niet alleen oplossingen
We maken ons geen zorgen Dat hebben we lang genoeg gedaan
En vooral we GEEN SCHULDGEVOEL Dat is nergens voor nodig

Wat ga ik doen in 2011

Januari in Boekelo thuis mijn verplichtingen zoals Vader, Kinderen en Werk
Schoonzoon 22 jaar
Man 61 jaar
Vader 82 jaar

Februari Vrij, Ameland,veel quilten en andere hobby´s, Diner met de hele familie om de verjaardagen van mijn vader(82) en mijn man(61) te vieren, Ameland, veel quilten en andere hobby´s
Harten ruil hartje maken
Schoondochter 34 jaar
Handwerkbeurs Zwolle 25, 26 en 27 februari

Maart in Boekelo thuis mijn verplichtingen zoals Vader, Kinderen en Werk
WIM MET PENSIOEN
Dochter 21 jaar
Creatieve Hobby- en Handwerkdagen in de Brabanthallen in ’s-Hertogenbosch op 18, 19 en 20 maart.

April Vrij, Ameland, veel quilten en andere hobby´s, alleen doen waar we zin aan hebben zonder schuldgevoel of haast
Kleinzoon 8 jaar
Pasen (paasruil)

Mei in Boekelo thuis mijn verplichtingen zoals Vader, Kinderen en Werk
Ik jarig 53 jaar alweer



juni Vrij, Ameland, veel quilten en andere hobby´s, alleen doen waar we zin aan hebben zonder schuldgevoel of haast
Zoon 34 jaar
Kleindochter 2 jaar
Hemelvaart
Pinksteren

juli in Boekelo thuis mijn verplichtingen zoals Vader, Kinderen en Werk

Augustus in Boekelo thuis mijn verplichtingen zoals Vader, Kinderen en Werk
Kleinzoon 2 jaar

September Vrij, Ameland, veel quilten en andere hobby´s, alleen doen waar we zin aan hebben zonder schuldgevoel of haast
Dochter 32 jaar




Oktober in Boekelo thuis mijn verplichtingen zoals Vader, Kinderen en Werk
Donderdag 27 oktober 2011 - 10.00 tot 17.00. Vrijdag 28 oktober 2011 - 10.00 tot 17.00 uur. Zaterdag 29 oktober 2011 - 10.00 Handwerkbeurs Rotterdam ik weet nog niet wanneer ik ga maar IK GA


November Vrij, Ameland, veel quilten en andere hobby´s, alleen doen waar we zin aan hebben zonder schuldgevoel of haast
November kunstmaand op Ameland


December in Boekelo thuis mijn verplichtingen zoals Vader, Kinderen en Werk
Sinterklaas
Kerst (Kerstruil)
Nieuwjaar

Het hele jaar door zoveel mogelijk beursen bezoeken


Misschien de creatieve weekenden weer opstarten
(gezellig samen bezig zijn met je hobby bij mij op Ameland geheel verzorgd door mijn zus en mij  dat hebben we in 2008 een paar keer georganiseerd en was erg gezellig)
Maar hier kom ik nog op terug

3 opmerkingen:

Oma de Ruijter zei

Nou je hebt anders ook nogal veel plannen ;-)
Dus ook bij jou zal de verveling niet toeslaan!
Een gezegend nieuwjaar!

quilting Jeannet zei

Nou "opoe", ik lees het zo eens, voor het eerst je blog, het intrigeert me wel hoor, Ameland en pensioen, allebei lijkt het me heerlijk, wij strepen ook ieder jaar af, maar ja, maar ja.....we zijn nog maar 50.....das wel een beetje jammer......wie weet hoe lang we nog van alles "moeten". Ik lees af en toe maar op jou blog hoe heerlijk het kan zijn.

DEKAKADO zei

Wat heb je het weer mooi onder woorden gebracht en laat je ons genieten van je schrijftalent.
Liefs, Marleen.