vrijdag 11 februari 2011

Eline's Huis

Het boek is er


En het is nog leuker dan ik verwacht had
Ik wil direct beginnen maar het moet wachten tot na het weekend
Vandaag gaan we met de hele familie uit eten voor de verjaardagen van mijn man en mijn vader
Morgen ga ik toch maar een dag werken (ze kunnen mij niet missen)
En zondag naar de Expo Haarlemmermeer

Maandag het blok voor de CWDQ
Dus dinsdag eindelijk........


Dus deur op slot telefoon van de haak niet storen want er is veel moois in de maak

2 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Gefeliciteerd met jouw man, jouw vader en het mooie boek.
Jeukende vingers krijg je er van he?
Liefs, Marleen.

Guusje, zei

Gefeliciteerd met de jarigen. En met de aankoop van dit leuke boek. Ik wil je ook feliciteren met de award die je van mij hebt gekregen. Ik hoop dat je hem wilt aannemen en door wilt geven. Hoe of wat dat kun je op mijn blog lezen. En ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad in Vijfhuizen.