donderdag 31 maart 2011

Seringen

Al 19 jaar heb ik een seringen boom/struik en nog nooit heeft hij gebloeid
Ik heb hem gekregen als jonge uitloper van een mooie paarse boom en hij is mee verhuist toen ik in 1997 in Boekelo kwam te wonen
Hier is hij nog een keer verpoot om hem de beste plek te geven
Alles gedaan wat in de tunboeken stond maar niets hielp....

Het bleef een dun boompje/struikje

Tot nu


Als je goed kijkt helemaal boven in zitten de eerste knoppen




Ik hoop dat we de bloemen ook nog zien
We gaan zaterdag naar Ameland

Vier weken

Over twee weken komen we weer thuis voor een weekend
Misschien hebben we geluk

2 opmerkingen:

Ina zei

Het is natuurlijk een beetje afhankelijk van het weer, maar mijn seringen bloeien meestal zo eind april-begin mei. Hier zitten er ook al behoorlijke knoppen in, maar het duurt echt nog wel even...
De struiken blijven trouwens wel een week of twee/drie mooi, dikke kans dat je hem nog wel ziet bloeien dus. (en vergeet de geur niet... heerlijk!)

Miny zei

Tjonge jij hebt wel een engelen geduld.
Je ziet de bloemen vast nog wel.
Het ruikt ook zo heerlijk!!
Veel plezier op Ameland.

Groeten Miny