donderdag 14 april 2011

Broodmandje/tas en Award

Ik ben helemaal weg van het groen - gele flanelletje en de gele vilt
Perfect voor de Pasen dus nu ook nog een broodmandje/tasje voor bij mijn vaashoes



Na de Pasen kan er ook wat anders in bv lapjes of een brei/haak werkje



  

Van Miny mocht ik deze award in ontvangst nemen, onder voorwaarden, Miny bedankt voor het uitreiken!


Het is de bedoeling dat ik hem doorgeef aan 5 bloggers die niet meer dan 100 volgers hebben.

Een link plaats van diegene waar ik hem van gekregen heb,

en 5 vragen beantwoorden.

1. Waarom ben je met bloggen begonnen?

Omdat ik het een leuke manier vind om in contact te komen met andere creatieve mensen
2. Welke soorten blogs volg je?

Ik volg allerlei creatieve blogs over handwerken zoals quilten, naaien, breien en haken maar ook andere hobbysites en interieursites volg ik graag

3. Wat is je favoriete kleur?

Blauw

4. Wat is jou favoriete film?

Engelse Detectives
5. Welk land zou je nog graag willen bezoeken?

Amerika, ik ben er al eens geweest , ik vond het een erg mooi land en zou er nog weleens weer op vakantie met een camper de route 66

De award wil ik graag aan de volgende 5 doorgeven:

Elly Inspirerend en erg mooie foto's

Wendy heeft al 30.000 bezoekers gehad en niet voor niets

Klaske mooie quilts en gezellige blog

Lita ook gezellig en inspirerend

Anna mooie site vol ideeĂ«n

En aan alle andere inspirerende sites in blogland maar het mogen er maar 5 zijn

4 opmerkingen:

Klaske zei

Dank je wel Gea, ik voel me vereerd maar heb je er problemen mee als ik hem niet door stuur? Er zijn zoveel leuke inspirerende blogs ....
Fijne dag!

Guusje, zei

Gefeliciteerd met je award en wat leuk om de antwoorden op de vragen te lezen.

Anna zei

vereerd voel ik mij zeker ook!
dank je wel..
ik heb 'm zojuist op mijn blog geplaatst...
x

Lita zei

Hallo Gea bedankt voor je award,zal er deze week op mijn blog de vragen beantwoorden,ben nu even druk met mijn nieuwe opleiding net deze week begonnen,moet dus alles even opnieuw plannen qua werk enzo,maar in ieder geval bedankt
groetjes Lita