zaterdag 14 mei 2011

ouder werk

Op speciaal verzoek van Marleen zal ik een klein overzichtje geven van een andere hobby van mij
Zo nu en dan werk ik graag met hout en mijn zaagmachine, boor of bovenvrees en als ik een stapeltje hout zie is dat voor mij
Sommige dingen zijn al oud en gaan al weer haast op de brandstapel zoals mijn Rietveldstoel

Rietveld is niet meer te redden


 
Mag nog even blijven




Deze stoelen staan al jaren bij ons in de tuin en we hebben er veel plezier aan gehad







In mijn veranda achter in de tuin gaan we wel eens bbq-en  in de open haard
En dan heb je een servieskast en koelkast nodig
Mijn servieskast zijn 2 omgebouwde keukenkastjes





















Mijn koelkastje is een van binnen geisoleerd nachtkastje geschildert met latex en afgewerkt met bootlak
Door er koel elementen bij te doen blijft alles lang koud

Op Ameland heb ik de kistbank en een eethoek al gemaakt toen we nog een caravan hadden de bank staat binnen en de eethoek s'zomers op het terras
Ook de luiken van het huis heb ik gemaakt zoals deze bij het keukenraam die ook nog een keer opgevouwen zijn zo lijken het halve luiken maar als ze dicht zijn passen ze






Met nieuwe kussens en een gebreide deken op de stoel

De tafel is geschuurd en wit geverft / grijs bewerkt en hebben manden op de onderste latten voor de tijdschriften
Voor de kinderen een speelhuisje met pickniktafel



En tot slot een kijkje in mijn slaapkamer


Mijn bed met bedbankje                                    mijn spiegel 
Gemaakt van het hout wat over was van de schuur

1 opmerking:

DEKAKADO zei

Wat ben jij een duizendpoot. Geweldig knap dat je dat kunt.Volgens mij zie je overal mogelijkheden in.Prachtig.Liefs, Marleen