donderdag 9 juni 2011

Babyspul

Het speelkleed is bijna klaar nog wat doorstikken en de achterkant er aan en dan de rand doorquilten


Tussendoor heb ik vast een bijpassende  speelgoed tas gemaakt en nog wat speelgoed
een kubusje en een huisje


                         






























De tas kan bij de box hangen maar is ook handig om mee te nemen door de extra vakken voor b.v. flesje, luiers en speen
Samen met het speelkleed is het wel een leuk geheel dacht ik


Ook zijn de zeepjes klaar en kunnen ze gebruikt worden voor een zeepketting of zo
Het zijn altijd wel leuke kleine kadotjes samen met een geborduurde handdoek


Het ruikt in iedergeval heerlijk

1 opmerking:

DEKAKADO zei

Ik kijk mijn ogen uit en weet niet wat ik zie. Meid, wat schitterend allemaal. Volgens mij weet jij je vrije dagen prima door te komen. Klasse. Je zult zulke kado's krijgen.Liefs, Marleen.Fijne Pinksterdagen gewenst.