zondag 12 juni 2011

pinksterweekend

We hebben het pinksterweekend logees, onze dochter en haar vriend zijn er en dan doe je toch wat extra's

Zaterdag om 17 uur werd de paardenreddingsboot gelanceerd, dat is altijd een groot spektakel dus daar wilde ze naartoe alleen werkte het weer niet zo mee
En gisteravond zijn we gezellig uit eten geweest nadat we eerst wat nieuwe kleding hadden gekocht, er is hier een winkel waar we altijd goed kunnen slagen

En vandaag zijn ze eerst met Diesel naar het strand geweest 


En daarna wilde ze naar een nieuw museum in Ballum waar we zelf ook nog niet waren geweest, heel gezellig en tot slot aan de koffie met gebak
Het museum is een dorpje in het klein met school, kapper, kruidenier, lingeriewinkel, hoedenmaakster, garage, schooltje en natuurlijk de kroeg
Er is erg veel te zien zeker de moeite waard om eens te gaan kijken als je in de buurt bent, wij gaan nog eens om alles op ons gemak nog eens te bekijken

Museum Ballum
Vanmorgen is Floris geboren 7 pond 50 cm en moeder en zoon maken het goed
We kregen een berichtje van de trotse vader, dus ik ben weer oudtante (dat klinkt wel heel erg oud)
De kadotjes zijn bijna af en er moet nog een luiertaart gemaakt worden vrijdag op weg naar huis kunnen we de baby bewonderen


Morgen gaan de jongelui weer naar huis en hebben we het rijk weer alleen
We gaan met onze buurvrouw nog een rondrit over Ameland maken als afscheid wil ze ons haar favoriete plekjes op het eiland laten zien 
We blijven wel contact houden en in de toekomst wil ze ons huis graag huren maar we zullen elkaar niet meer vaak zien
Jammer maar het is niet anders
Geniet allemaal nog van het mooie pinksterweekend

7 opmerkingen:

Alle mooie dingen zei

lees ik het nou goed....gaan jullie niet meer naar ameland.. of minder?
of trek ik nu weer conclusies die nergens op slaan
gefeliciteerd met de kleine! ja oudtante klinkt oud... maar is het niet hoor
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Unknown zei

Nee, gelukkig gaan wij niet weg
De buren hebben hun woning verkocht en deze week is de laatste keer dat ze hier is

Alle mooie dingen zei

ohh ik schrok al... gelukkig maar.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Guusje, zei

Wat leuk outtante, gefeliciteerd. Wat een mooi museum lijkt me dat ik ben erg gek op de oude dingen. En wat geweldig om dat te mogen zien, de paardenreddingsboot. Heb zelf jaren bij de vrjwillige reddingsbrigade gezeten. Het was een fantastische tijd. Door dit te zien komen er weer heel veel herinneringen naar boven.

Esther zei

Gefeliciteerd outtante ;-) ik zet het dekentje vanavond in mijn web- winkeltje, wie weet verkoop ik hem ;-D fijne week. Groetjes Esther.

DEKAKADO zei

Van harte gefeliciteerd. (oud tante). Wat doen jullie daar leuke dingen op Ameland. Heerlijk zo dicht bij de zee. Liefs, Marleen.

Miny zei

Gefeliciteerd oud tante!!
Wat een gezellig weekend hadden jullie.
Museum ziet er echt uit leuk uit.

Groeten Miny