vrijdag 3 juni 2011

Doosje met schelpen

Door de pijn in mijn rug ben ik erg beperkt in wat ik kan doen
Ik kan staand bij het aanrecht het best uit de voeten
Dus ik ben regelmatig in de keuken te vinden en niet alleen voor het eten







Voor onze buurvrouw op Ameland heb ik een doosje gemaakt
Hier komt strandzand en schelpen in en flessenpost
Een klein flesje met daarin een afscheidsbriefje
Het huis waar ze al ruim 40 jaar hun vakanties doorbrengen hebben ze verkocht omdat ze te oud worden voor alles rondom een tweede woning op Ameland
Erg jammer we hadden lieve buren




Ook heb ik mijn bloemen een beetje geverfd en heb ik zeep hangers gemaakt




Met zelfgemaakte zeepjes natuurlijk het ruikt heerlijk in de badkamer


Om half 7 gaan we weer een weekend naar huis voor de verjaardag van mijn schoonmoeder
Maar zondag komen we terug 

2 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Ondanks je rug ben je wel heerlijk creatief bezig. Wat mooi alles. Dat doosje ...geweldig.

Marijke zei

Wat leuk het freubelen met schelpen!
Beterschap!
groetjes Marijke