dinsdag 14 juni 2011

Taart gebakken

Het heeft hier maandag bijna de hele dag geregend
Dat kwam wel goed uit want ik moest nog een taart "bakken"




Het is een taart geworden waar je niet dik van word en ook met de tandarts krijg ik geen problemen 
Hij is versiert met speeltjes, zeepjes, sokjes en een mooi lint


Het speel kleed is af en het speelgoed



Nog 1 knuffel en dan is het goed 

Voor me zelf ben ik een met een vogelkooitje bezig ik ben nog niet helemaal tevreden maar het word wel mooi
Hier is vast een voorproefje 




Als het helemaal naar mijn zin is laat ik het nog wel eens zien
Ik zag een heel leuk kooitje laatst ergens op een blog maar weet niet meer waar
Ik kom het wel weer tegen

2 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Super, die luiertaart. Om van te smullen. :-) Dat speelkleed en de speeltjes. Hoe krijg je het zo snel voor elkaar. Zo mooi gemaakt . Dat vogelkooitje kun je vinden via stipje en er staat een beschrijving op atelier lavendel. Erg leuk bedacht en gemaakt. Die van jou ook. Je komt je vrije tijd prima door merk ik. Geen wonder als je zoveel talenten bezit. Liefs, Marleen.

Guusje, zei

Wat een ontzettend leuke en slanke taart. Geweldig om te zien.