maandag 20 juni 2011

Vilt

Ik ben thuis en heb nog vrij tot het eind van de maand
Nog tijd voor een klein project
En het word iets van vilt met lapjes, denk ik nu
Ik ben vanmiddag naar de winkel geweest en heb 10 lapjes vilt gekocht




Ik heb ook nog lapjes op voorraad en bijpassende flanelletjes 


Ik ben er nog niet uit wat het gaat worden 


Op deze ben ik al een tijdje verliefd en lijkt me een heel mooi werkje voor op de bank
Maar ik heb eindelijk het nieuwe quilt tijdschrift 

Primitive Quilts & Projects

Besteld en daar staan ook hele mooie quiltjes in en dan heb ik ook nog meer geschikte patronen dus vanavond ga ik maar eerst beslissen wat het gaat worden de lapjes liggen naast mij en de boeken om mij heen
Warme sokken aan en met een beker warme chocomelk met slagroom ben ik vanavond wel zoet

5 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Ik zie je zitten. Gezelligheid ten top. Dat bovenste quiltje is ook een dotje. Ben benieuwd wat je gaar kiezen. Liefs, Marleen.

Anoniem zei

Gea ik kan je helpen aan dit patroon, kun je hier even je mailadres zetten , dan kan ik je benaderen. Ip het Prikbord werd ik 'bedolven' (al 8 keer inmiddels) onder de vragen om ook een copie te sturen.
Ik kan hier op je blog ook geen mailadres van je vinden.

Miny zei

Leuk werkje maar ja wanneer je door de boeken gaat bladeren zal het zeker niet makkelijker worden om te kiezen, er zijn zoveel leuke quilts om te maken.
Ben benieuwd wat het gaat worden.

Groeten Miny

Romy zei

Echt leuke kleuren!
Waar heb je dat vilt gekocht als ik vragen mag? Ik wil binnenkort een snor uit een stukje zwart vilt knippen en erop naaien, omdat ik dat shirt nergens kan vinden en omdat het vakantie is.

Liefs, Romy
(www.muchable.blogspot.com)

Sew Useful Designs zei

What an absolutely stunning project you made!!! Love it!!!

Warm regards!
Vikki
SEW Useful Designs