vrijdag 17 juni 2011

Weer naar huis

Het zit er weer op, we gaan weer naar huis
Voor ons begint het verhuur seizoen dus tot september zijn wij in Twente
Vandaag de laatste klusjes gedaan en alvast wat ingepakt


In de hor van de badkamer zat een gaatje en dat heb ik gerepareerd met een borduurtje 
En het staat ook nog leuk
In de kamer een nieuw vliegengordijn opgehangen van brede witte stroken, dat staat erg zomers als de deuren open zijn en ze bewegen in de wind 
Ideaal maar ze gaan niet zo heel lang mee




    














  De foto is niet erg duidelijk maar het staat erg leuk


Ook zijn we vanavond nog uit eten geweest met onze sleutelbeheerder en zijn vrouw
Lekker en heel gezellig maar geen foto's, jammer want het was een knus restaurantje waar wel wat leuke plaatjes geschoten konden worden


Morgen onderweg naar huis gaan we ook nog even op kraamvisite als we op tijd met de boot mee kunnen anders moeten we volgende week maar snel een afspraak maken want ik ben wel nieuwschierig naar mijn achterneefje


De knuffel is ook klaar en alles is ingepakt 


4 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Wat een idee om het gaatje op die manier te repareren. Staat inderdaad erg mooi.En die knuffel, wat een dot. Volgens mij vermaak jij je over wel.Liefs, Marleen.

Antje uit Urk zei

Wat een leuk idee die reparatie!!
Je vliegengordijn brengt me op een idee!
groetjes en veel plezier in Twente!

Marijke zei

Hihi je moet er maar opkomen een hor zo te repareren, super...!
Dacht ineens je had er natuurlijk ook een insekt op kunnen borduren, hihi!
groetjes Marijke

Unknown zei

He Marijke daar had ik nog niet aan gedacht was ook wel mooi geweest