maandag 1 augustus 2011

Nieuwe Werkkamer

Het is zo ver
Mijn dochter en haar vriend wonen officieel samen en ik mag de rommel opruimen en mijn werkkamer inrichten 


Dit word bureau, computterhoek en de plek om te lamineren en zo
Het is een klein hoekje waar ik jaren geleden een bureau/computtertafel voor mijn dochter heb gemaakt en voldoet nog goed




Hier komt een zithoekje voor handwerken en lezen of om uit te rusten van mijn dagelijkse beslommeringen
En links onder het schuine dak over de hele lengte van de kamer (ongeveer 4 meter) komt een boekenkast en opbergplek voor al mijn materiaal 




Dit is een rolkast/toegangsdeur tot een afgesloten bergruimte waar ik bv mijn spinnewiel met wol en mijn weefmaterialen kan bewaren en in de kast mandjes of dozen met lapjes of wol voor het breien en haken of borduurwerk noem maar op


Onder het raam komt mijn snijtafel op sta hoogte met een goede (daglicht?) lamp er boven en met een hoge kruk als ik er bij wil gaan zitten


De visjes verhuizen binnenkort naar mijn kleinzoon en de achtergebleven knuffels naar mijn kleindochter


En dan heb ik nog een goed bed over en heel veel kleine en grote tiener spullen die achtergebleven zijn
Als iemand interesse heeft???? 


Het begin is er


1 opmerking:

nelleke zei

Nou zeg...een hele verandering...dochter het huis uit...en jij een mooie kamer straks! Mijn dochter ging anderhalf jaar geleden het huis uit,maar is weer terug! Ja, dat kan ook gebeuren.
In ieder geval: succes met de kamer.

groetjesss