dinsdag 9 augustus 2011

Update Werkkamer

Ik wil jullie een update van de vorderingen in mijn nieuwe werkkamer geven
Ik was het weekend vrij en we zijn mooi opgeschoten boven
bureau, boekenkast en schildersezel
Al hadden we vrijdag een etentje en zaterdag een verjaardag en moet mijn man ook steeds bij onze dochter schilderen gaat het best snel hier en ben ik heel erg blij met mijn kamer


snijtafel op stahoogte met uitzicht over de tuin
Mijn snijtafel is 2 meter lang en er onder heb ik ook nog ruimte om spullen te bewaren 
Ook ben ik blij met de 2 scharen van mijn overleden schoonvader, hij heeft in de textiel gewerkt




Van een oud bureautje hebben we een naaimachine meubel gemaakt waar mijn Brother in past ook met borduurmodulle 



Het naaiblad is in 2 delen, 1 deel kan er af als het niet gebruikt word en als ik mijn stoel omdraai heb ik een werktafel van 1X1.20 m met een verlenging tot 1.80 m
Kan ik zonder op te staan b.v. lapjes aan elkaar spelden of zo


Verder heb ik veel bergruimte (nodig) en ook een zithoekje mag natuurlijk niet ontbreken
Nu moet er eerst nog geschilderd worden en dan kan ik de rest van mijn stof naar boven halen 



Ook heb ik vanmorgen 2 boeken besteld bij Bol 

Tilda's winterwonderland


Tips For Vintage Style
  • Tilda's winterwonderland
  • Tips For Vintage Style
Ik had 2 boekenbonnen gekregen en die mag je niet laten liggen natuurlijk
Ik heb nu kastruimte genoeg ha ha

6 opmerkingen:

Katrientje vanalles zei

amaai, wat een geweldige ruimte hebben jullie daar gecreeerd.

Esther zei

Leuke ruimte heb je, ik heb het boek al een tijdje hij is prachtig, groetjes Esther.

Miny zei

Nou je hebt niet stil gezeten, dat is wel een hele leuke quilt ruimte geworden, ziet er leuk uit.

Groeten Miny

Guusje, zei

Wat een mooie ruimte heb je daar gekregen. Daar kun je straks heerlijk in werken.

Hennie zei

Aaah mooi en erg handig zo'n ruimte, als je alles weer opgeruimt hebt kun je weer meer stofjes en boeken kopen, ha, ha, ha.
Groetjes Hennie.

Marijke zei

Je naaimachine verzonken in het tafelblad!!! Geweldig, heerlijk hè zo'n "nieuw" kamertje!
groetjes Marijke