donderdag 15 september 2011

Bloemen en gebak

Het is zo fijn dat ik alle tijd heb om te doen wat ik wil
Mijn bloementuintje groeit gestaag




Ik zet de hexjes nog niet aan elkaar omdat ik nog niet helemaal weet hoe ik het wil hebben
Maar het is zo leuk om te doen


Daarnaast ben ik bezig voor de Textielkunstbus met de blog maar ook met de bus




En het voorbereiden van de eerste uitdaging
Maar hier over vertellen we 1 oktober meer


Verder ben ik bezig met vilt
Omdat ik steeds mijn spelden en naalden kwijt ben heb ik een polsspeldenkussen gemaakt




Handig en grappig
Wel een beetje groot voor mijn pols maar hij werkt goed


Zometeen ga ik nog maar eens cakejes bakken, ik heb nog lekkere appels en roomboter 
En dan met een toefje slagroom mmmmm

4 opmerkingen:

nelleke zei

Hoi Gea,

Wat ben je ook creatief! Die armbandspeldenkussen is superhandig en apart!

groetjess

Kom Achterom zei

Dit is de oplossing voor al die spelden op de vloer als ik eens iets aan het maken ben.
Super leuk en je bus is ook schattig zeg!
fijn weekend
Yolanda

Guusje, zei

Wat een leuke dingen laat je allemaal zien, heerlijk als je dit zo kunt doen.

DEKAKADO zei

Dat polsspeldenkussentje lijkt me erg handig en het ziet er ook gezellig uit. Wat heerlijk dat je fijn je ding kunt doen he?
Je maakt er ook leuk gebruik van, want er komt heel wat moois uit je handen.
Fijn weekend gewenst. Groetjes, Marleen.