donderdag 1 september 2011

Vakantie

Ik ga op vakantie en neem mee......


Een grote stapel quilt tijdschriften en crea boeken
Mijn goeie schaar, mes en liniaal
Naaikistjes, bakjes met stofjes en lintjes



Een kratje en tasje (3 of 4 tasjes) met stof
Mijn kistje met garen


En niet te vergeten mijn naaimachine met alles wat daar bij hoort
En nog is het niet genoeg, ik vergeet altijd wel wat

Dan moeten we nog kleding voor een maand en het wasgoed van de vorige keer
Boodschappen voor de eerste dagen en veel hondenvoer (ze zijn nogal verwend) 
Een tas met oude kranten voor mijn man, hij is bang dat hij iets niet gelezen heeft

Help daar was ik bijna mijn vilt voorraad vergeten voor de Gingerbread Cheer



Breiwerk van mij en lekkers en wat te lezen voor onderweg 
Niet vergeten warme sokken in te pakken en mijn laarzen 
Een dikke trui en jas voor als het toch koud word
Mijn tabletjes en zalfjes en paracetamol voor mijn man (hij krijgt hoofdpijn van mij)
Mijn laptop en telefoon plus de nodige laders

En niet te vergeten veel zin en een goed humeur


8 opmerkingen:

Quilting-Els26 zei

Haha Hele fijne vakantie Gea maar zo te zien gaat dat zeker lukken

Klaske zei

Ha, als ik iemand zie rijden met een aanhangwagen op de Holwerder Pier dan weet ik dat jij het bent ;-))
Fijne vakantie, ik geloof dat we weer wat beter weer krijgen(vast, want de kids moeten hier maandag weer naar school)

Hennie zei

Een hele fijne vakantie, geniet er maar lekker van ! ! !
Genoeg te doen zo te zien.

Groetjes Hennie.

.Antje zei

Je gaat je in ieder geval niet vervelen in de vakantie.
veel plezier.
Groetjes, Antje

Marijke zei

Hebben jullie een grote auto??? hihi! Weet je... af en toe is het ook leuk om iets niet bij je te hebben misschien is er dan wel een leuk winkeltje in de buurt!
Fijne vakantie met prachtig weer en goed gezelschap en naald en draad!
groetjes Marijke

Guusje, zei

Jij kan wel een paar maanden wegblijven wat neem je veel mee leuk zo weet je zeker dat je alles bij de hand hebt en natuurlijk weer veel plezier op het prachtige eiland.

Anoniem zei

fijne ....creatieve vakantie gewenst
groetjes tanja

@nke zei

Heb net je blog ontdekt en zit hier met heel veel vraagtekens. Ga jij met een verhuiswagen op vakantie?
Prachtig wordt je Aussie quilt trouwens!

Quiltgroetjes,

@nke