maandag 14 november 2011

Bijna een affo

De sneeuwmannen zijn klaar, misschien nog hier en daar een sneeuwvlok maar ze kunnen hangen


Ik vind het een geslaagd tafereeltje en ze mogen voorlopig hier hangen


Nou maar wachten op de stof voor mijn volgende project
Het is betaald en op voorraad dus.....


Volgende maand gaan Marleen en ik naar atelier-hartendief voor een verrassings ochtend
Dat lijkt me zo leuk, gezellig samen kletsen en handwerken en onze hobby's delen
Ik laat nog weten hoe het was 


Ik ga nog even verder met de kerstswap en het spelden kussen
Maar daar kan ik niks van laten zien

4 opmerkingen:

Annie zei

Dat ziet er gezellig uit die sneeuwmannen.
Veel plezier rijdens de verrassingsochtend bij Atelier-Hartedief.
Annie

Guusje, zei

Wat is ie leuk geworden. En wat leuk die eigen draai eraan.

Ellen zei

Wat een gave sneeuwmannen, erg leuk.
Gr, Ellen

DEKAKADO zei

Wat gaaf!! Zoiets vind ik ontzettend mooi.
Ik ben erg benieuwd wat we op de verrassingsochtend gaan maken.
In ieder geval kunnen we weer heerlijk bijkletsen. (Als dat tenminste mag van "juf")