donderdag 24 november 2011

Weer wachten op de post

Het is natuurlijk heel fijn dat je op het web alles kunt vinden wat je nodig hebt
En dat sommige  web winkeliers ook meedenken en mee werken als je je bestelling wilt wijzigen
Maar als je eindelijk je definitieve bestelling hebt gedaan en betaald, krijg je een mailtje dat je bestelling is verstuurd
En vanaf dan moet je wachten en weer wachten
Dinsdag middag kreeg ik van Bep een mailtje dat mijn bestelling is verstuurd en nu is de post al twee keer geweest maar nog steeds niets
En ik wil verder met mijn quilt


Dan maar wat anders he....
  
Eerst maar een kerstbal gebreid, erg leuk maar ik heb niet de goede wol dus hij werd een beetje groot (ongeveer 12 cm) ik wil toch liever een maatje kleiner dus dat moet dan maar als we in Boekelo zijn


Toen een muizen paartje gemaakt


Lief en leuk straks bij de kerstboom
En verder met de Kerstruil, dus geen foto
Maar dat is het ook niet helemaal


Toen maar wat blokken gemaakt van de restjes van mijn quilt voor een klein projectje


Het moeten 9 blokjes worden met alleen driehoekjes, rechthoekjes en vierkantjes en worden straks op een bijzondere wijze aan elkaar gezet, maar daarover later meer
Ook wel leuk
Maar ik wil mijn quilt af maken
En ik ben niet zo goed in wachten
Op tijden zoals nu vind ik het niet leuk dat Ameland een klein eiland is
En je niet "even"naar de winkel kunt
Nou ja morgen misschien.....

7 opmerkingen:

crea annemieke zei

Zo helemaal op Ameland!
Ik ben er vorig jaar met de herfstvakantie geweest.... Heel mooi maar ook wat afgelegen....
Ik denk dat het vaak is roeien met de riemen die je hebt....
Een gezellige blog die makkelijk wegleest.
Daaag en een hartelijke groet van Annemieke

Kom Achterom zei

Ja kan me voorstellen dat je graag verder wilt maar Ameland ooh heerlijk zo maar in de herfst heeft ook wel wat toch!
fijne dagen
Yolanda

Esther zei

Wat leuk ook verslaaft aan het breien van de kerstballen en je muizen zijn prachtig veel plezier op Ameland, Groetjes Esther.

DEKAKADO zei

Wanneer slaap jij???Wat heb je mooie muizen gemaakt. En die bal...knap werk. Groter vind ik ook mooi hoor. Ben benieuwd naar je swap, maar ik moet nog even wachten begrijp ik......Goed weekend gewenst.

.Antje zei

Dat ongeduldige is heel herkenbaar, ik ben ook niet zo goed in wachten.
Maar als je pakketje is bezorgd, dan maakt dat weer veel goed.
Wat een schattige muisjes heb je gemaakt.
Veel plezier met het afwerken van je quilt.
Groetjes, Antje

Guusje, zei

Wat een leuke muizen en dien bal vind ik ook erg leuk. Ik hoop voor je dat de post snel langskomt.

Sieneke zei

hallo gea wat en leuke blog heb je,wat en mooie quilts maak je zag ook je eerst kerst bal ,gaaf zeg ook ik ben er druk mee in de weer .hoop er snel eentje op me blog tezetten.gr sieneke ps dank voor je reca op het prikbord [snow bal fun ,gr sieneke