donderdag 1 december 2011

Kerstsfeer

Het zit er weer op 
Morgen gaan we weer naar huis, maar ik heb iets om naar uit te kijken
Marleen heeft voor mij bij Petra Prins een nieuw tijdschrift gekocht en naar Boekelo gestuurd
Als ik thuiskom ligt dit op mij te wachten dus.......


Ondertussen ben ik hier alvast een kerstsfeertje aan het creĂ«ren, dat doe ik altijd eind november of begin december
Als we straks (net voor oud en nieuw) terug komen is het zo gezellig
Mijn kerstballen hangen voor de spiegel
 En in de zelfde sfeer heb ik ook een sok




















en een puntzakje gebreid


Morgen zet ik een bijzondere kerstboom van sloophout
En komen ook weer mijn andere kerstprojecten tevoorschijn


Het quilten met de hand gaat niet zo snel maar dat geeft niet, elke avond een stukje en het word steeds mooier


Dit weekeinde staat helemaal in het teken van sinterklaas en de laatste kadotjes moeten nog worden voorzien van bijpassende gedichten
De gevulde speculaas is klaar en de chocoladeletters worden morgen opgehaald


Vol verwachting klopt ons hart
Heerlijk  

4 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Tjonge, ik snap niet wanneer je het allemaal doet, maar knap vind ik het zeker. En het mag er zijn. Zo mooi!! Wat een sfeertje bij jullie zeg. Heerlijk. Een goede reis gewenst. Tot snel.En nu maar hopen dat tante post op tijd is.

Kom Achterom zei

Wat schattig zeg die hele serie met breiwerk! De sok vind ik super leuk!!
Vanavond bij ons sinterklaas avond bij onze dochter in Glanerbrug. Heb er helemaal zin in.
Fijn weekend en goede reis op de boot hopenlijk waait het niet zo hard.
Yolanda

Hennie zei

Je komt al helemaal in de kerst sfeer, leuke kerstballen heb je gebreid ! ! !

Fijn Sinterklaas weekend Hennie.

.Antje zei

Leuk als je weer teruggaat naar het eiland dat je dan in zo'n gezellige kerstsfeer thuiskomt.
Fijn Sinterklaas weekend.
Groetjes, Antje