dinsdag 27 december 2011

Ontrafel Breiwerk in de mode

Vanmiddag heb ik met mijn zus een expositie bezocht in de Twentse Welle 
Ontrafel, breiwerk in de mode


Een expositie over bijzonder breiwerk
Heel erg leuk
Maar jammer dat er nu geen workshop was
Er waren mooie werkstukken te zien
Grappige jurken en broekpakken
Leuk om te zien
Maar minder om te dragen
Het is nog te zien tot 4-3-2012




Het museum is gevestigd in een oud fabriekscomplex in de Roombeek
De wijk die getroffen is bij de vuurwerkramp
Je vind hier het textiel verleden van Twente, maar ook het natuurhistorisch museum is hier ondergebracht
Het gebouw is een combinatie van oud en nieuw en zeker de moeite waard om te bezoeken als je in de buurt bent

4 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Het ziet er wel interessant en modieus uit.

Esther zei

Prachtig moet er toch maar eens na toe. Groetjes Esther.

Katrientje vanalles zei

ziet er een mooie tentoonstelling uit. Te ver voor mij. :-(

Kom Achterom zei

ooh leuk ik denk dat ik daar ook nog maar even binnen wapper!
Ik wens je vast een
Heel fijne jaarwisseling!
lieve groetjes Yolanda