zaterdag 31 december 2011

Oud en Nieuw

Zo aan het eind van het jaar zit ik zo wat te meimeren en kijk ik terug op een mooi jaar met veel veranderingen, nieuwe kansen en mogelijkheden
Mijn man is gestopt en ik ben veel minder gaan werken
Mijn dochter is met haar vriend


 en de poes samen gaan wonen
We hebben dit jaar bijna 5 maand op Ameland doorgebracht en we hebben aan het eind van het jaar weer een kleindochter gekregen


Ik heb een paar leuke beurzen en tentoonstellingen bezocht, heerlijk gewinkeld in verschillende plaatsen en inspiratie opgedaan op onverwachte plekken en lieve mensen ontmoet


Ook heb ik wat leuke quilts gemaakt dit jaar onder anderen


mijn kippen en de quilt van mijn schoonmoeder, mijn aussie en de vlinders en natuurlijk mijn winterquilt
En de andere werkjes groot en klein....


We hebben een nieuwe badkamer op Ameland en bijna een nieuwe slaapkamer thuis 
Mijn mooie quiltmachine en mijn werkkamer
Een buitenkeuken in aanbouw en plannen voor een nieuw dak op de bungalow
Vervelen zit er niet in


Ik ga workshops en cursussen volgen, machinequilten, trapunto en recycle breien
en zo vaak als het kan naar Ameland


Er moet een mooie quilt voor ons bed komen en ik brei rustig verder met mijn hexjes



En tussendoor maak ik ook nog wat voor mijn kleindochter en mini quiltjes voor mijn pop


Als je het zo leest lijkt het heel wat
Maar een jaar is lang....


Vol plannen en goede zin stap ik het nieuwe jaar in
Ik wens voor iedereen een heel mooi, gezond en creatief 2012
En wie meedoet met het huizen project of het winkelen in eigen kast heel veel succes en plezier met de uitdaging

2 opmerkingen:

Bizzy Martine zei

Beste wensen voor 2012!!!

Hennie zei

Een hele gezellige jaarwisseling en een gezond en creatief 2012 voor jou en allen die je lief zijn ! ! !

Tot in het nieuwe jaar Hennie.