donderdag 26 januari 2012

Het wordt winter

De maanden december en januari was ik vrij, nou ja in december heb ik een paar keer gewerkt maar dat was de moeite niet
Al die tijd zat ik te wachten op de winter
vorig jaar
Ze hadden een horror winter voorspeld maar wij hadden herfst inclusief een flinke storm
Nou gaan we morgen naar huis en de winter begint (volgens de berichten)
Van mij hoeft het niet meer


Voor zaterdag heb ik een blokken map/boek/tas gemaakt


Hier kan ik de blokken en al de andere benodigdheden van de cursus Machinaal Quilten mee nemen, alleen mijn naaimachine dat word een probleem, die is nogal zwaar
Binnen in heb in een vak voor patronen en dergelijke




 En aan de andere kant een tasje voor naaispullen en pennen en zo
De blokken zijn voorbereid en de naaispullen ingepakt
Dus ik ben er klaar voor


Maar eerst hier weer alles opruimen want mijn dochter komt met een vriendin een weekendje uitwaaien
en dan moet het huis netjes zijn
Want je weet wel:
A messy house is the sign of a happy Quilter



4 opmerkingen:

.Antje zei

Mooie foto, zo met de sneeuw.
maar ook voor mij hoeft de winter niet meer zo nodig te komen. Met de krokussen in de tuin en een vaas met hyacinten binnen op tafel mag van mij het voorjaar beginnen.
Wat een prachtige tas heb je gemaakt, heel handig voor al je spulletjes.
Groetjes, Antje

Annefred zei

Nou, een lekker wintertje is nooit weg. Waar moeten we dan weer met al die bergen zout naar toe? Gekheid, ik wil wel winter, maar met mate. Een mooie blokkentas heb je gemaakt en ik ben benieuwd naar de resultaten van die cursus machinaal quilten. Is mijn grootste genot om heerlijk achter de machine te zitten en te meanderen. Wens je veel succes!
groeten

DEKAKADO zei

Wat een verschil met vorig jaar. En wat heb je weer een fantastische tas gemaakt. Mooi met die binnenvakjes. En handig lijkt me. Veel plezier het komend weekend. Groetjes, Marleen

Guusje, zei

Wat een mooie en handige tas daar zul je veel plezier van hebben en een leuk en gezellig weekeinde gewenst.