zondag 12 februari 2012

Ijs en handdoekjes

Terwijl mijn man en dochter nog een keer het ijs op gaan zit ik thuis lekker warm bij de verwarming



Ze schaatsen op een vijver in de buurt 
Op het landgoed Zonnebeek  
Het ligt ten noorden van het Buurserzand bij Usselo
Mijn man ging hier als kind al schaatsen en het is een uniek stukje natuur heerlijk rustig en nog niet ontdekt door het grote publiek 
Hier in de buurt gaat iedereen naar de Rutbeek 





Ik heb een grote doos vol haakkatoen
En wat doe je dan
Lekker warm gaan zitten breien
Handdoekjes of gastendoekjes 
Leuk als kado maar ook om zelf te gebruiken



Er is er al een klaar
Maar ik weet nog niet of ik deze wel mooi vind
Ik heb hem iets te los gebreid en er zit geen boord omheen
Misschien haal ik hem uit
Maar eerst nog even door met nr 2
Ergens is het wel jammer dat het gaat dooien




3 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Die doos met al die kleurtjes, Geweldig. Je gastendoekje vind ik ook mooi. Mooi kleurtje. Groetjes, Marleen.

Katrientje vanalles zei

ik vind dat doekje wel iets hebben hoor.

Katrientje vanalles zei

eigenlijk is het een mooi patroon voor een baby dekentje. zou ik wel willen kunnen, helaas, ik en brieen... geen geduld voor.