zondag 29 april 2012

De eerste kadotjes

De dagen thuis zijn weer vol en druk maar ook wel weer leuk
Ik kan weer naar leuke (kringloop)winkels en zo
En de eerste visites zitten er ook al weer op

Donderdag ben ik bij Yolanda Achterom gekomen
Gezellig koffie gedronken met verse appeltaart
Wat een leuk mens, en haar huis is een plaatje wat een leuke spullen heeft ze
Precies als op haar site

Ik heb nu alle drie uitgave's van Daphne's Diary, het eerste nummer kon ik bij Stip en Bloem Bestellen en het tweede bij www.magvilla.nl

Heerlijke blader tijdschriften echt iets voor mij

Mijn eerste verjaardagskadotjes zijn er ook al
Van Marleen een lief kaartje,een notitieblokje met pen en een leuke hanger van vilt
Ze had het vast gestuurd in verband met de mei vakantie en Koninginnedag
Dus mooi op tijd

Van mijn man Wim kreeg ik al het boek De Wondere Wereld Van Alice,
De Wondere Wereld Van Alice
Een erg leuk boek een beetje sprookjesachtig met leuke patronen
Die wilde ik al lang hebben

Dinsdag ga ik met mijn zus een rondje kringloop doen
En woensdag vieren wij net als vroeger als kind samen onze verjaardag


1 opmerking:

Jasmijn zei

Hallo, he wat leuk ook een stier!
Zou je mij je adres nog een keertje willen mailen want ik ben het kwijt.
groetjes van ons allemaal