vrijdag 20 april 2012

Naaietui

Na een week borduren aan mijn merklap ben ik nu tevreden
Het is een naaietui geworden
Leuk met patroontjes rondom
Dit had ik vroeger op school wel willen hebben
kun je leuk mee spelen onder de les

 Sommige patroontjes komen van het web
Maar het meeste is eigen ontwerp
Of ik heb bestaande voorbeelden aangepast
Er zit een lus aan en hij is gevoerd in blauw/wit

Hij gaat straks mee naar workshops en bijeenkomsten
En als ik me verveel heb ik wat te spelen en te kijken

Vanavond heb ik nog een speldenkussen gemaakt
Ik vond dit zo leuk en handig

Daarom  even proberen of het zonder patroon te doen is
Het lukt wel maar de volgende moet beter afgewerkt



Maar nu ga ik mijn spullen inpakken en alles opruimen
We gaan weer naar huis

3 opmerkingen:

Miny zei

Wat een grappig idee, leuk!

Groeten Miny

Guusje, zei

Wat een leuke naaietui.

DEKAKADO zei

Wat ben je goed in nieuwe dingen bedenken. Het ziet er allemaal fantastisch uit. Naar huis....een goede reis gewenst en een wel thuis. Liefs, Marleen.