vrijdag 18 mei 2012

Mijn nieuwe tafel en voetenbankje

Allemaal bedankt voor de lieve reacties op mijn vorige bericht
Het heeft ons goed gedaan
Het is erg stil in huis maar gelukkig hebben we Diesel nog

Als afleiding konden we ons goed uitleven op het schuren en timmeren aan onze nieuwe tafel

We zijn klaar
van dit hebben we dit gemaakt
En van een oud bijzet tafeltje
maakte ik een voetenbankje
                                                                                          
met het restje zpagetti garen heb ik een hoes gehaakt voor de bovenkant

Het past mooi bij de tafel en mijn nieuwe kussens
En heeft de ideale hoogte voor mij

3 opmerkingen:

Jasmijn zei

Dat ziet er leuk uit!! Veel plezier ermee hoor!
Veel liefs van ons allemaal

Ineke zei

Wat leuk, geweldig idee!!!

.Antje zei

Wat is het toch mooi als je zelf zo handig en creatief bent.
Je tafel en krukje zijn prachtig.
Groetjes, Antje