zondag 13 mei 2012

Opoe haakt Granny's

Ik heb vandeweek twee grote bollen/klossen Spaghetti gekocht
Ik wil een poef of krukje met Spaghetti haken maar dat komt er niet van
Ik haak eerst Granny's voor kussens
Maar wat valt dat tegen
Ik heb pijn in de handen, armen en schouders
Wat zwaar is dat
Maar het gaat wel snel
Anderhalf kussen is klaar
Morgen weer verder en een stofje er tegen aan
Het lijkt mij niet fijn om ook de achterkant van Spaghetti te maken het is zo al erg zwaar
De kleur is niet zo duidelijk op de foto maar het is (mos)groen en grijs
De kleuren komen terug in mijn nieuwe tafel

Iedereen een fijne moederdag

2 opmerkingen:

DEKAKADO zei

Ik heb het garen wel zien liggen, maar me er nog niet aan gewaagd. Je hebt er wel iets moois mee gemaakt ook al is het zwaar. Jij ook een fijne moederdag gewenst.Liefs, Marleen.

Ineke zei

Ziet er erg mooi uit!!! Succes verder met haken!
Fijne zondag