vrijdag 1 juni 2012

Een pakket uit Amerika

Vorige week donderdag avond heb ik het snoer en voetpedaal voor mijn Singer Featherweight besteld in Amerika
En vanmiddag werd mijn pakketje afgeleverd
 Ik had niet gedacht dat het op tijd zou zijn
Mijn machientje kan mee naar Ameland
In Enschede kon ik een omvormer kopen, mijn Singer is een Amerikaanse en heeft andere behoeftes als Nederlandse machines
 Maar nu kan het feest beginnen
Ik heb de motor gesmeerd en alle draaiende delen geolied
Wat een heerlijk geluid
65 jaar oud en nog steeds stekker in het stopcontact en naaien
Wat een schoonheid
Ik noem haar Sientje
Ter ere van mijn moeder en omdat ze op een Sientje lijkt vind ik

Ik ga op Ameland een mooie jas voor haar maken
Daar mag ze zelf aan mee werken

4 opmerkingen:

Nanske zei

Veel plezier met je nieuwe speeltje...
Hopelijk krijg je hem goed aan de praat...
Schoon ding,he...groetjes

de Quiltkoffer zei

hij....sorry zij (het is toch echt een dame) is prachtig! Veel plezier met Sientje!
Groetjes van Jellie

Ineke zei

Heel veel plezier met jou Sientje, wat fijn dat zij nu "loopt"

Kom Achterom zei

ooh mooi jou Sientje zeg! en ga je alweer snel naar Ameland! genieten van het mooie weer! Heerlijk! Wij gaan de 18e naar Schiermonnikoog dit keer!
Fijne avond
Yolanda