dinsdag 5 juni 2012

Sientje's eerste quilt

We zijn weer geïnstalleerd
Het is altijd fijn thuiskomen hier
Alleen....
Wat groeit alles hard, toen we weg gingen was alles nog kaal
en moet je nou kijken                   Het gras staat knie-hoog, de rozen bloeien en de zon schijnt

Mijn man is druk bezig alles weer toonbaar te maken  en daar is hij wel een paar dagen druk mee
Ach het is mooi weer en hij vind het mooi om te doen

Ondertussen ben ik met Sientje aan het oefenen
En ik moet zeggen ze naait heerlijk
Het is vervelend om een draad door de naald te krijgen maar met wat extra verlichting lukt dat ook wel
We zijn twee dagen bezig geweest en nu mag ze uitrusten
De rest moet ik met de hand doen
Het is een mooi warm quiltje geworden 
Flanel en een wollen achterkant
Er komen nog een paar applicaties
Het is een klein country quiltje geworden
1,15 X 1,15
Leuk maatje voor een klein machientje

7 opmerkingen:

Ineke zei

Prachtig warm quiltje!

Guusje, zei

Wat een heerlijk huis hebben jullie en wat een mooie quilt heb je gemaakt op je Sientje.

Kom Achterom zei

ooh lief quiltje zeg! Mooie warme kleuren! OOh jij bent er al heerlijk! wij moeten nog een week wachten en dan op naar het strand!
fijne dagen
Yolanda

DEKAKADO zei

Wat een leuke naam...Sientje. Sientje doet goed haar best. En jij bent ook erg handig met haar. Wat een prachtige quilt heb je weer gemaakt. Je KUNT het. Echt jouw ding. Helemaal toppie. Groetjes, Marleen.

Ieke78 zei

Hoi Gea,

Wat een leuk berichtje op het nieuwe Singer-blog. Ik hoop dat je snel daar ook een verhaaltje over jouw Sientje komt vertellen!

groetjes,
Ieke

bep zei

Heerlijk op de zondagochtend lekker rondsurfen en kom ik zo'n heerlijk countryquiltje tegen,en dan zo'n mooi plekje op Ameland,lijkt mij nou ook zo herlijk,weg van de drukte, groetjes Bep

Terray zei

Wat een heerlijk plekje hebben jullie op Ameland, genieten met een grote G denk ik zo.

Ik vind je country quiltje erg mooi geworden, volgens mij ook lekker zacht met flanel en wol.

Groetjes
Tertia