dinsdag 6 november 2012

Dozen maken

We zijn weer waar we het liefste zijn
Heerlijk rustig op ons eiland
Hoewel rustig.......
Het waait en regent regelmatig erg hard maar binnen is het lekker warm
We hadden de auto ook weer overvol
En mijn fiets op het dak
Hopelijk klaart het wat op en kan ik nog fietsen

Vandaag ben ik maar met de auto naar de quiltkring gegaan
Op het programma stond dozen maken
Dat leek mij wel wat
Met lapjes en boekbinders lijm gingen we een sigarenkistje beplakken
Het was een smeerboel
Maar het resultaat is.......
Wat kan dat gezellig zijn zo samen aan het knutselen en kakelen

Je kijkt bij elkaar en leert veel
En ondertussen wordt er heel wat gekletst en gelachen

De middag vliegt om
De meeste dozen waren op tijd klaar
Hier nog een gedeelte van de gemaakte dozen
Ik was net te laat met de foto

En volgende week hebben we een workshop   “Stack ‘n Wack”

HĂ© gezellig we zijn weer thuis

1 opmerking:

.Antje zei

Wat mooi, die "aangeklede" dozen.
Geniet maar lekker daar op het eiland na alle drukte.
Groetjes, Antje