maandag 19 november 2012

Mooie zondag

Het was weer een schitterende dag, de zon scheen en er was bijna geen wind en daar moet je van genieten
Vanmiddag zijn we dus nog een keer door de duinen naar Nes en Buren gefietst
Een fietstochtje van ruim 20 km door een prachtige omgeving
Ik heb weer een filmpje gemaakt en als je op de start knop klikt kun je meegenieten van het mooie eiland


Onderweg zijn we nog even bij een expositie van glaskunst geweest en daar zag ik een kunstwerk wat mij wel heel erg bekent voor kwam 
Ik heb jammer genoeg geen foto gemaakt maar deze heb ik vorige week gemaakt van een oud boek
En op de tentoonstelling was het geen kerstboompje maar wel gevouwen bladzijden van een oud boek
Dus ik heb ook een kunstwerk op mijn vensterbank staan

Aan het eind van de middag werden we toch wel koud maar binnen was de kachel en heerlijke zelf gebakken boterkoek


 Toen mijn man de hond uit ging laten ben ik aan mijn tweede "Attic Window" begonnen
Het zijn maar kleintjes hoor
Het is altijd weer heel verrassend hoe je met een simpel patroon weer iets bijzonders kunt maken
Deze heb ik zaterdag avond gemaakt om hier op te hangen
En de vierkante gaat mee naar Boekelo
De kerst paneeltjes had ik al een tijd en ik wist nooit waar ik ze voor kon gebruiken

De groene stof heb ik bewerkt met een afwasborstel en bleekwater
Ik hoopte op witte vlekjes maar ze zijn wat rose/beige geworden
Ik vind het wel leuk zo
Het quiltje lijkt scheef maar is toch echt wel recht

We zijn hier al weer twee weken wat gaat dat altijd weer snel
Gelukkig hoeven we nog niet weg


5 opmerkingen:

Kom Achterom zei

Wat super leuk zeg! Heerlijk nu al weer een beetje voor de kerst aan het maken! het venster van takken vind ik super! Die kijk ik van he af hoor zo leuk!!
fijne dag
Yolanda

Guusje, zei

Wat een leuke quilts heb je gemaakt, leuk om daar nu al mee bezig te zijn ben je op tijd klaar. Ik vind het altijd zo'n gezellige tijd.

.Antje zei

Mooie kerstquiltjes heb je gemaakt.
Het is jammer dat ze maar een paar weken kunnen hangen. Ik heb bij ons in het toilet altijd seizoen quiltjes hangen.
Jullie eiland is prachtig. Mijn man wil ook graag er nog eens naar toe, maar ik durf niet op een boot.
Moet het misschien toch eens proberen.
Groetjes, Antje

nelleke zei

Hoi hoi,

Bedankt voor je leuke reactie!!

Ik vind jou kunstwerk boompje en quilts heel erg mooi! Knap om zoiets te maken.

lieve groetjes

Nelleke

DEKAKADO zei

Wat ben je toch ontzettend goed met naald en draad. Hier word ik stil van .....zo mooi Gea. Geniet maar lekker van jullie vrijheid. Lieve groetjes, Marleen.