woensdag 5 december 2012

Kadotjes en Kerstsfeer

Het blijft een mooie tijd.... December
We zouden niks doen met sinterklaas maar daar was mijn dochter toch niet helemaal tevreden mee
Dus hebben we toch nog maar een gezellige avond georganiseerd met gedichten en leuke kleine kadotjes
Het was erg gezellig en de gedichten waren ware 
kunstwerken


Maar deze dag begon al goed vanmorgen bracht de postbode een dikke envelop met daarin mijn gewonnen mini charmpack
En Marijke had er ook nog 2 Lavendel Geurkussentjes bij gedaan

Zulke lieve lapjes en ook nog 2 van die heerlijk geurende kussentjes..........Fantastisch

Langzamerhand komt mijn huis hier ook al een beetje in de kerstsfeer
Mijn vogelkooitje wordt nu een kerstdorp
En op tafel heb ik al versiering
Een letterbak heb ik gevuld met kaarsen, kruiden, kerstballen en een puzzeltje
En op een fles heb ik een larixtak versiert met Candy Cane en kaarsen

Maar het mooiste vond ik vanmiddag bij de kringloop
Een oud doosje met echte oude kerstballen
Ze staan te pronken bij de spiegel

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat ben je herlijk verwend met de give away en wat heb je je huis al ooi versierd. Mooie echte kerstballen.

Marjo B-W zei

Wat kun je blij worden van iets van de kringloop, leuk dat je dit gevonden hebt! En je huis is ook al zo mooi versierd. Wij brengen de kerstdagen elders door, dus ik maak er niet veel werk van. Vind het wel erg leuk om bij anderen een beetje te "gluren"!
Groetjes, Marjo B-W