zondag 24 februari 2013

Crea Beurs en weer tante

Zaterdag was er weer Crea Beurs in Hardenberg
Altijd weer leuk om naar toe te gaan en niet zo ver rijden
Marleen ging ook en om half elf hadden we afgesproken bij de ingang
Gelukkig waren de wegen schoon, geen sneeuw of andere ongerechtigheden
Grote tas, volle knip, een goed humeur en een cadeautje voor Marleen
Hardenberg here we come

Het was gezellig druk en ik was al snel binnen
Na een eerste rondje door de zalen zijn we eerst wat gaan eten en konden de cadeautje's uitgewisseld worden

Kijk eens wat ik kreeg
 een mooi hart
en een map met binnenin kleine vakjes voor..........

Ik had voor Marleen een flesje versiert maar heb vergeten een foto te maken

Na nog even bij gekletst te hebben moest er ook nog wat gekocht worden
Mijn buit is niet zo groot
Wat knipvellen en labels
En een Boeda voor mijn dochter









Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met een oud lampje op te pimpen
Voor de slaapkamer in het nieuwe huis
Is het geen schatje

Maar nu moet ik eerst weer kraamkadotjes maken
Want Ewoud is geboren
De tweede zoon van een neef van ons
Gefeliciteerd Remo en Eveline

6 opmerkingen:

Janien zei

Wat een gezelligheid. En een leuk lampje.

.Antje zei

Wat is dat lampje mooi geworden.
Veel plezier met het maken van de kraamkadootjes.
Is ook leuk om te doen.
Groetjes, Antje

dekakado zei

Gefeliciteerd met je neefje.
jouw buit is prachtig.
En het was weer inspirerend.
Groetjes, Marleen.

dekakado zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Katrientje vanalles zei

hé, leuk dat je wil kijken in C&A voor mij. ik stuurde mijn nummer via facebook bericht door. er is niemand anders tot nu toe dat eens gaat kijken dus moest je het vinden mag je het aanschaffen. en dan betaal ik je er voor en ook de portkosten hé. :-)

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je neefje. Ik ga nog wat rondkijken op je blog! Hier kwam ik heel toevallig terecht. Leuk!

Groetjes, en wees welkom op het mijne, als je ook iets van quilts wilt zien, maar nog veel meer dan dat!
Marian