woensdag 10 april 2013

Kringloop Geluk

Al jaren vul ik enquĂȘtes in en als beloning krijg ik dan boekenbonnen
Nu had ik al weer voor €20,- gespaard dus kon ik weer een boek uitzoeken
Er was er een die ik graag wilde hebben dus .......
Vandaag kreeg ik mijn Kringloop Geluk
Hij is net zo leuk als haar blog

Ik heb al verschillende dingetjes geprobeerd

Met een oude Flow en het boek ben ik aan het vouwen geslagen eerst een paar enveloppen
En het foldertje wat bij het boek was ingepakt is getransformeerd in een vloot papieren bootjes voor een slinger op de kinderkamer hier in de bungalow
Leuk voor onze kleine gasten deze zomer

Ander kringloop geluk vond ik in deze lampenkapjes
Met kant,zijde lint en bolletjes band heb ik deze kapjes gepimpt
Ik vind ze erg leuk geworden maar nu moet ik op zoek naar een bijpassend lampje, of twee
Nog meer kringloop geluk

De gebreide hoesjes voor de lampen van mijn dochter zijn klaar en onderweg naar Enschede
Mijn gehaakte gordijn vordert gestaag en ik heb gistermiddag weer een stukje van mijn Suky Bom  gedaan
Er moet nog een hartje worden geappliceerd maar de stitchery is klaar


Geen opmerkingen: