zondag 7 april 2013

We zijn er weer en het voorjaar begint

Zaterdagmiddag heb ik heerlijk gefietst over een zonovergoten eiland
Wat is dat fijn
Een helder blauwe hemel, geen wolkje in de lucht
Wat zijn we daar aan toe
Zon, Zee en vrijheid




Overal langs de weg pollen narcissen en krokussen
Maar het is verder erg droog
Het gras is helemaal dor
Maar met de stijgende temperatuur en de verwachte regen volgende week komt dat allemaal goed



De vermoeidheid van de afgelopen weken glijd zo van je af
Het geeft zoveel energie


Ondertussen moest ik wel aan mijn dochter en schoonzoon denken die verhuizen dit weekend
Gelukkig hebben ze voldoende hulp
Hun paleisje is fantastisch geworden en ik weet zeker dat ze daar nog lang en gelukkig zullen wonen


Met mijn vader gaat het ook heel goed
Hij loopt alweer met de rollator en mag over 3 weken weer naar zijn eigen huis terug
Gelukkig woont hij nu gelijkvloers en kan hij terug
Zijn vorige flat was op de eerste verdieping zonder lift
Dat had wel problemen gegeven

Ondertussen heb ik de haaknaald weer gevonden en heb ik weer de rust en tijd om te haken
Een paar weken geleden ben ik begonnen maar door alle drukte niet verder gekomen dan het eerste blok
Maar nu gaat het wel snel

Onderweg naar Ameland heb ik nog een lampenkapje afgebreid
Daar moet er nog een bij dan kan het op de post




2 opmerkingen:

Marjo B-W zei

Fijn dat je even tijd hebt om weer op adem te komen. Je hebt een drukke periode achter de rug! Ik hoop dat het 's nachts veel regent voor de natuur, en overdag de zon veel schijnt voor jou!
Groetjes, Marjo B-W

.Antje zei

Geniet maar lekker op het eiland, het voorjaar komt eraan!
Je haakwerkje ziet er heel mooi uit.
Doet me denken aan lang geleden, toen haakte ik gordijntjes.
Toen hadden veel mensen gehaakte gordijntjes voor de ramen, zie je nu niet meer.
Het mag van mij wel even regenen, het is inderdaad erg droog.
En dan hopelijk eindelijk genieten van het voorjaar.
Groetjes, Antje