maandag 24 juni 2013

Alweer de laatste week

Wat gaat de tijd toch snel, een dag, een week, een maand het is zo voorbij
En wat voor een maand
Van veel te koud voor de tijd van het jaar naar bijna een warmte record en weer te koud voor de tijd van het jaar
Met heftige regenbuien en ondergelopen straten en kelders

Ik hoop dat het nu dan toch echt zomer gaat worden en dat we toch nog even kunnen genieten van onze buitenkamer

Van een oude deken heb ik een berenvelletje gemaakt voor op de tuinbank
Maar hij zou ook leuk zijn als speelkleedje op een kinderkamer
Ik moet nog even kijken wat ik er mee doe

Met de granny stripes kan ik even niet verder, ik heb niet genoeg katoen mee genomen
Daarom maar verder met granny squares
Na eerst wat proeflapjes
Om kleurcombinaties uit te proberen heb ik besloten om het rustig te houden


En dit is het geworden
Wit, goud en een kleurtje
Straks maar aan elkaar haken en een kussen van maken
Kan bij de plaid op de bank




Nog een keer de quiltkring morgen en dan de zomerstop tot september
Jammer want het is altijd gezellig om samen te quilten en ........

Dan moeten wij hier de laatste voorbereidingen doen voor onze zomer gasten en kunnen we zelf weer naar huis
Er moet weer gewerkt worden

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat laat je weer veel moois zien. Succes met de voorbereidingen,

DEKAKADO zei

Leuk die laarsjes met die bloemen er in. Mooi dekentje ook. Succes met je werk. Groetjes, Marleen.