vrijdag 12 juli 2013

Lekker kliederen

Het is uitverkoop mijn favoriete tijd van het jaar
Heerlijk snuffelen tussen de koopjes
Meestal heb je het niet nodig maar soms kun je het niet laten staan
Bij blokker zag ik deze buste en die heb ik dus mee genomen
Maar.... Zoals honderden zelfde buste's vind ik dus niet leuk
Dus ben ik lekker gaan kliederen met papier en lijm

Als ze droog is ga ik het hout een kleurtje geven en de randjes afwerken
Mooi met een paar (kringloop) sieraden op het kastje bij de spiegel


Ook ben ik deze week aan het zagen geweest

Twee mooie grote snijplanken
Een in de keuken als dienblad en in de kamer op tafel de andere
Leuk werk buiten in het zonnetje

En in de zon overdag hangen mijn rozen en pioenrozen te drogen
Ik heb ze voor de nacht binnen gehangen maar morgen gaan ze weer naar buiten

Het weekend moet ik weer werken maar overdag leven we buiten
Fijn weekend

2 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een leuke dingen laat je weer zien. De busre wordt zo erg origineel en de planken erg handig. Werk ze.

Lita zei

Mooi hoor en zeer creatief, groetjes Lita