maandag 15 juli 2013

Zomer

Wat is het heerlijk weer, een fijne temperatuur om heerlijk buiten te zijn
En s avonds lekker op de fiets aan het werk
Ik kan net voor het helemaal donker is weer thuis zijn
Maar dat is al snel voorbij, dan moet ik weer in het donker terug fietsen
Ach ja...... Ik fiets heel hard dus ben binnen een kwartier thuis

Vanmiddag heb ik mijn buste afgemaakt en heb ook nog een klein paspopje erbij gemaakt
Ze staan nu samen bij de spiegel










Voor op de overloop heb ik een rekje gemaakt
Nu heb ik slaap spulletjes er op/aan

Maar misschien volgende week of zo
Verzorgings spullen......of.....


Toen ik aan het schilderen was waren mijn man en Diesel in de tuin aan het werk
En samen vonden ze een schat
Deze bot heeft Diesel vorig jaar begraven en nu herbegraven
We dachten dat hij het lekker vond om er op te kauwen maar dat doet hij niet

Geen opmerkingen: