dinsdag 5 november 2013

Genieten

Buiten is het guur en nat maar binnen bij de kachel is het aangenaam warm
Zo houden wij het wel vol
Morgen krijg ik een nieuwe combi magnetron en ik heb al alles in huis voor de eerste appeltaart
Voor we weg gingen heb ik spijs gemaakt voor gevulde speculaas dus ik ga me niet vervelen
En honger krijgen we ook niet

En als ik toch naar buiten moet
Heb ik een zachte warme col
Of over een paar dagen een heerlijke sjaal
Ook weer van die Fenna wol van de Wibra maar nu gehaakt
Met haaknaald 10 dus snel klaar
Voor de afwisseling een stukje quilten.                                    
Of verder met de bom Aan de Kust


Maar vooral
Genieten
Van elkaar, het mooie plekje hier, de natuur en....van de rust
Na een maand bouwactivteiten  naast de deur inclusief piratenmuziek en mee galmende bouwvakkers om 7 uur smorgens na mijn avonddiensten ben ik daar wel aan toe

Alleen jammer dat we de mooie toilet niet mee konden nemen

         

2 opmerkingen:

.Antje zei

Mooie dingen ben je mee bezig.
Heerlijk om met dit weer lekker binnen bezig te zijn met je hobby's.
Geniet ,aar lekker daar, enne......je toilet staat er vast nog wel als je weer thuiskomt.
Groetjes, Antje

Guusje, zei

Wat een mooie sjaal en col heb je gemaakt en je bent ook met een erg leuke quilt bezig. Het lijkt me heerlijk om daar nu te zijn ik hou van de woeste zee, de golven en de wind door je haar. Geniet ervan.