woensdag 13 november 2013

Jellyrol race quilt en kadotje

Het was een leuke workshop
Uit 53 stroken een quilt maken binnen een dag

Het is een leuke en snelle methode om een verrassende quilt te maken
Ik had Dit filmpje al eens gezien en het leek mij wel een keer leuk om te proberen

En het is leuk
Maar een uur.......
Zover was ik na ongeveer 2 uur
Daarna een brede rode rand eromheen en dubbelen








Gisteravond heb ik de top gedubbeld en geregen
En nu begint het quilten
Dat duurt wel wat langer
Maar dan heb ik een echte Hollandse bedquilt
Deze dames zijn nog bezig met de stroken maar zijn even
afgeleid
Iedereen is met een top naar huis gegaan
Erg leuk om te zien hoeveel variatie op een patroon kan zijn
Er was zelfs een hele dappere dame die met 110 stroken van 1.10 M aan de slag is gegaan, die top was nog niet af maar
dat wordt een hele mooie





En toen ik thuis kwam lag eer nog een leuk kado
Een bedankje van gebruiksters van het prikbord en de paginamarkt


Een Australie's country quiltblad waar ik zeker iets uit ga maken
Dank jullie wel Sonja en Aat
Ik ben er bij mee

3 opmerkingen:

Guusje, zei

Wat een leuke quilt wordt zeker een echte Hollandse. En wat een leuk kadeau heb je gekregen.

conny's quilts en creaties zei

Wat een vrolijke quilt is het zo, leuk om eens zo'n snel project te doen.

Anoniem zei

Zo, dat gaat wel snel. Vrolijk en leuk ziet de top er al uit. Groetjes Wilma