woensdag 22 januari 2014

Dekentje is af


Alle draadjes zijn weggewerkt     Het dekentje is klaar.                         Afgewerkt met een mooi randje en twee autootjes in de hoek


Daarbij heb ik in de zelfde kleuren een knuffeltje gehaakt  Een soort inktvisje met een zachte kop en gedraaide tentakelsmet een lusje om bv de speen aan vast te maken of om hem op te hangen 
Laat de baby maar komen

Ook ben ik eindelijk begonnen aan de vuurtoren maar die is nog lang niet af

Het is zo leuk om met deze bom bezig te zijn het geeft een zomers gevoel in deze grauwe grijze tijd

Helemaal geen winter maar ook geen voorjaar......bah 
Dan heb ik liever sneeuw en vorst dat is veel gezonder
En heb ik ook meer inspiratie voor mijn trui
Ik ga vanavond proberen of het inbreien weer lukt ik gebruik alleen nog codeĂŻne voor de nacht dus ben ik niet meer zo suf  

Maar nu eerst wat opruimen en schoonmaken
Het schilderwerk is bijna klaar maar alles moet weer op zijn plek komen
Dus.........aan de slag



2 opmerkingen:

.Antje zei

Prachtig babydekentje, wat leuk die autootjes erop. De inktvis past er mooi bij. Die wil ik ook nog eens maken. Hoop dat je gauw weer helemaal bent opgeknapt.
Groetjes, Antje

Guusje, zei

Wat een mooi dekentje is het geworden leuk de auto erop en wat een leuke knuffel. De quilt wordt ook al zo mooi. Fijn dat het wat beter met je gaat al gaat het langzaam.